Moji "Krugovi" - Promenite rafove

Sa stilom ili ne, tada su mi saopštili da imam predispoziciju za dijabetis tipa 2 i da moram da menjam životne navike, tačnije "rafove". Šta je to trebalo da znači, da moj stil života nije dobar? Rekli su da sam sretna, jer su ustanovili na vreme. Tada sam vodila i uređivala emisiju "Sa stilom". Moda, nega, lepota, putovanja... Iznutra: stres, nedostatak vremena, želja da je sve perfektno, negovano, doterano, svakodnevno.

Svi želimo obrazovanje, karijeru, uspeh, priznanja. Kada to postignemo, ukoliko smo nemarni, stigne opomena. Gde smo nego na početku. Početku brige o sebi. Ako ne valjate sebi šta ćete drugima. Zato promenite rafove. Izaberite zdravo: navike, okruženje, ishranu, relacije. Malo zdravog  egocentrizma i samo pravo!
 




Comments

Popular posts from this blog

Modni "Krugovi"- Digital lavanda

Moji "Krugovi" - O dobru i zlu

Moć reči "Ne"