Modni "Krugovi" - Moda se voli

Zašto nam je moda toliko važna? Šta nam ona znači ili govori o nama? Pogledajte samo koliko ima modnih dizajnera, časopisa, blogera, manekena, modela i ljubitelja mode na svetu. Priznali ili ne, nije svejedno sta ćete obući. Vaš lični stil govori mnogo o vama. Da li ste esteta, koliko ste kreativni, maštoviti, urbani... 

Na osnovu načina kako birate i kombinujete odevne komade šaljete poruku o sebi okolini. Raspoložena sam i želim to da pokažem, biću u vedrim tonovima, opuštena i nasmejana. Možda nije moj dan, zato biram nešto jednostavno i svedeno. Upućena sam u nove trendove i vešto ih kombinujem sa svojim stilom. Ne želim da budem kao svi drugi, oblačim nešto sasvim drugačije. Danas sam potpuno opuštena, dovoljne su mi farmerice, patike i majica. Treba mi neka jaka boja da ostavim utisak. Sve ovo su načini da nesvesno pošaljete poruku. 

Takođe je važno da izbor odeće prilagodite situaciji. Tako pokazujete poštovanje okolini ali i svoje vaspitanje. Moda nije samo lep izgled uz skladnu figuru. Ona je kombinacija mere i ukusa. Morate da je osećate, prilagodite i iznesete to šta nosite na svoj način. Tada ona postaje deo vašeg potpunog uživanja. Moda se voli i ništa ne boli, zato vredi potruditi se.



Majica: zagaclothing
Fotografija Tara Reljic


Comments

Popular posts from this blog

Modni "Krugovi"- Digital lavanda

Moji "Krugovi" - O dobru i zlu

Moć reči "Ne"