Moji "Krugovi" - Tišina Banata


Semantika svadbenih običaja Ostojićeva u Banatu. Diplomski rad, nekada davno. Ne samo zbog dede. Više zbog mirisa koji i dalje nedostaju. Svaku državu, grad, more, planinu, pamtim tako. Sećaju i mene samu na onu od nekada. Otišla sam nedavno da ponovo vidim našu staru kuću u Iđosu. Prepoznala ulicu, iznenadila me kaldrma, osvojila sećanja. Perspektiva gledanja danas drastično drugačija. Prošli kroz selo, zavirili u dvorišta, otišli iza bašta... Samo mir i začuđena lica domaćina. Spava i dalje moj Banat. Čuva ga neka tišina starih ukusa i mirisa. 





Negde iza sećanja, na kraj sela, babina bašta kod Iđoša...
Fotografija 2020. godina







Comments

Popular posts from this blog

Modni "Krugovi"- Digital lavanda

Moji "Krugovi" - O dobru i zlu

Moć reči "Ne"